AllForTeam Registration & Planning

Naprednejše vodenje in načrtovanje delovnega časa zaposlenih

Spremljajte evidenco delovnega časa zaposlenih na inovativen in preprost način. Uporabljajte podatke za analize in sprejemanje boljših projektnih odločitev ter omogočite zaposlenim jasen pregled nad njihovimi delovnimi urami, dopusti, izhodi in še veliko več.

Prednosti

Jasen in inovativen pregled časa

S terminalom beležite registracijo prihodov in odhodov z delovnega mesta ter evidentirajte izhode na malico, službene poti in zasebne izhode. Registracijo zaposleni opravijo prek bralnika NFC s čipom NFC. Registracija je prikazana na dnevni in mesečni ravni.

Zaradi preprostega in intuitivno oblikovanega vmesnika lahko hitro in učinkovito merite učinkovitost posameznega zaposlenega ali skupine zaposlenih. Načrtujte in imejte pregled nad zasedenostjo in porabljenimi urami pri projektu, ali pa imejte nadzor nad izmenami v proizvodnji in režiji.

Beležite in načrtujte odsotnost zaposlenih ter njihovo nadomeščanje. Potrjujte in imejte pregled nad vsemi vrstami odsotnosti z aplikacijo AllForTeam, ki vključuje sistem obveščanja o potrditvi ali zavrnitvi zahtevka.

Oblikujte poročila, ki vsebujejo podatke o rednem delu, nadurah, dopustih, delu med prazniki, malicah in službenih poteh, ter z avtomatiziranimi vnosi v svoj sistem ERP omogočite izračun plač. Z aplikacijo lahko pripravite pravilne izračune tudi za zaposlene s prilagojenim ali krajšim delovnim časom.

Želite izvedeti več?

Naročite se na brezplačno svetovanje.
Naročite se

Rešitve

Sorodni produkti

Error on page: AllForTeam Reg & Plan (1446) | Error displaying sections from SectionsList.