AllForTeam Registration

Naprednejše vodenje delovnega časa

Spremljate delovni čas zaposlenih na inovativen in preprost način. Uporabljajte podatke za analize in sprejemanje boljših poslovnih odločitev ter omogočite zaposlenim jasen pregled nad njihovi delovnimi urami, dopusti, izhodi in še veliko več.

Prednosti

Jasen in inovativen pregled časa

AllForTeam s strojno in programsko opremo omogoča učinkovito vzpostavitev evidence delovnega časa v vašem podjetju. Spremljajte prihode, odhode, službene ali zasebne izhode. Vse na enem mestu.

Naprava se prilega večini delovnih okolij, saj se s svojim prefinjenim dizajnom zlahka zlije z okolico. Pri izdelavi terminala so uporabljeni kakovostni in trpežni materiali, ki izpolnjujejo vse pogoje dela.

Vsi podatki so povezani preko programa Microsoft Dynamics 365 Business Central ali Navision. Tako vam ni treba skrbeti za vnos podatkov v dveh sistemih.

Za vsakega zaposlenega lahko uporabite kombinacijo registracije delovnega časa na terminalu s kartico RFID, čipom RFID ali pa preko brskalnika v aplikaciji AllForTeam, v kateri ima vsak posameznik pregled in dostop do svojih delovnih ur.

Želite izvedeti več?

Naročite se na brezplačno svetovanje.
Naročite se

Rešitve

Sorodni produkti

Error on page: AllForTeam Registration (1446) | Error displaying sections from SectionsList.