LinkedIn, Office 365 in CRM Dynamics 365, so orodja, ki ustvarijo popolno okolje in podprejo prodaji oddelek pri prodajnem procesu. 𝐌𝐚𝐧𝐜𝐚 𝐊𝐨𝐫𝐞𝐥𝐜 in 𝐌𝐚𝐭𝐣𝐚𝐳̌ 𝐉𝐮𝐠 sta pojasnila, kako uporabiti sodobno tehnologijo in dobre prakse z enim ciljem  povečanje prodaje.

𝐓𝐫𝐢 𝐫𝐞𝐬̌𝐢𝐭𝐯𝐞: poslovno družbeno omrežje 𝐋𝐢𝐧𝐤𝐞𝐝𝐈𝐧 z naprednim Sales Navigator-jem za iskanje priložnosti, CRM sistem za upravljanje odnosov s strankami 𝐌𝐒 𝐃𝐲𝐧𝐚𝐦𝐢𝐜𝐬 𝟑𝟔𝟓 in 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞 𝟑𝟔𝟓 so vrhunska kombinacija, ki prodajnikom pomaga učinkovito graditi posel.

Premišljena uporaba vseh treh je nepogrešljiva za vodenje celotnega prodajnega procesa.

 

Hiter pregled webinarja po ključnih točkah:

1. Kaj moraš vedeti, preden se lotiš uporabe tehnologije:

  • Kdo so tvoji potencialni kupci
  • S kakšno vsebino jih lahko nagovarjaš
  • Linkedin »Social selling«

2. Kako izkoristiti LinkedIn:

  • Konkreten primer iskanja »leada« in aktivnosti
  • Kakšna vsebina je nujna, da deluje LinkedIn
  • Kaj vse lahko na osebnem profilu izvemo o »leadu«
  • Konkreten primer za iskanje potencialnih »leadov«
  • Ključne funkcionalnosti pri prodajnem lijaku.

3. Kako izkoristiti Sales Navigator:

  • Ključne funkcionalnosti
  • Konkreten primer za iskanje potencialnih »leadov« - filtri

4. Kako izkoristiti CRM sistem:

  • Popoln pogled na stranko na enem mestu
  • Koristne aktivnosti – zajem komunikacije
  • Kaj vse omogoča – česar ne moreš brez tehnologije
  • Integracija LinkedIn + Office 365 + CRM = popolna kombinacija
  • Kako je videti lijak v CRM – od začetka do konca
  • Razložiti koncepte

V kolikor ste webinar zamudili si ga lahko ogledate s klikom na spodnji gumb.

Ogled posnetka

Avtor

Matjaž Jug

Senior CRM consultant