DIH Slovenija in Slovenski podjetniški sklad (SPS) sta pred kratkim objavila poziv za vavčer za dvig digitalnih kompetenc. Vavčer je na voljo mikro, malim in srednje velikim podjetjem, ki želijo zagotoviti ustrezna znanja zaposlenim in vodstvenemu kadru.

Minimalna višina subvencije je 600,00 EUR, maksimalna višina subvencije pa 9.999,99 EUR. Pri tem je potrebno upoštevati, da je mogoče za enega zaposlenega uveljavljati največ 600,00 EUR subvencije. Davek na dodano vrednost (DDV) ni upravičen strošek.

V podjetju Business Solutions smo pripravili dve zelo zanimivi in uporabni usposabljanji. Eno na temo, kako lahko z aplikacijo Microsoft Teams izboljšamo učinkovitost in organiziranost dela v podjetju. Drugo pa temelji na usposabljanju posameznikovih znanj na področju snovanja digitalne strategije, ki stremi k pridobivanju ciljnih kupcev v e-poslovanju.

Dvignite nivo sodelovanja in komunikacije z Microsoft Teams

Večletne izkušnje z orodji in programi Microsoft so nam prinesle tako občutek za identifikacijo potreb poslovnih sistemov strank, kot tudi znanja, kako te sisteme najlažje vpeljemo. Prav posluh do naročnikov je v ospredju našega delovanja in na takšen način stranki ponuditi najboljšo rešitev. Izobraževanje uporabnikov na nov način dela je ključnega pomena za efektivni zagon digitalnih kompetenc. Delavnice običajno izvajamo v skupinah iz istega področja dela.

Učinkovito delo v pisarni in od doma z Microsoft Teams

Potek usposabljanja:

  1. dan: analiza podjetja
  2. dan: celodnevno predavanje

Vsebina delavnice:

  • Sodelovanje uporabnikov v skupinah in kanalih (Teams & Channels)
  • Komunikacija z internimi uporabniki in kontakti zunaj organizacije (Chats& Calls)
  • Ustvarjanje in sodelovanje na spletnih sestankih (Meetings)
  • Deljenje in skupna raba datotek
  • Dobre prakse pri delu z MS Teams
  • Sledenje in spremljanje nalog (Planner)
  • Upravljanje MS Teams za lastnike ekip (Team owners)
  • Raziskovanje s pomočjo dodatnih orodji (AppsandTools)
  • Uporaba privatnih kanalov za delo v omejenih skupinah
  • Prilagoditve po meri

Izobraževanje je namenjeno vodjam, načrtovalcem in razvijalcem, R&D specialistom, zaposlenim na področju produktnega vodenja, projektnega vodenja, marketinga, skrbnikov za uporabnike, prodaje in podpornim službam.

Dosegajte prave kupce na spletu

Posel se danes seli na splet in vsak peti že danes redno nakupuje na spletu. Spletne trgovine tako danes niso samo izbira, ampak nujni predpogoj za uspešno poslovanje. Cilj usposabljanja je, da vas opremimo z orodji in znanji s pomočjo katerih boste lahko snovali uspešno strategijo e-poslovanja in z njeno pomočjo pripeljali pravo ciljno občinstvo na vašo spletno trgovino, jih prepričali z dobro predstavitvijo in brezhibno nakupno izkušnjo ter jih z redno in avtomatizirano komunikacijo privabljali vedno znova.

Kako načrtovati in izvajati uspešno spletno prodajo?

Potek usposabljanja:

  1. dan: Video klic s podjetjem, začetni pogovor, spoznavanje in audit podjetja.
  2. dan: Izobraževanje v živo na lokaciji podjetja ali preko video klica.

Vsebina delavnice:

  • ABC spletne trgovine: Kakšni so ključni elementi, ki jih mora imeti spletna trgovina za zagotavljanje brezhibne nakupne izkušnje?
  • Ciljne persone: Kako identificirati in nagovarjati prave kupce.
  • Marketinška avtomatizacija: Kako z avtomatizacijo poskrbeti za brezhibno nakupno izkušnjo in ponavljajoče se nakupe.
  • SEO optimizacija: Poskrbite za dobro vidnost in izpostavljenost na spletu.
  • Digitalno oglaševanje: Spoznajte logiko in pravila dobrega in učinkovitega oglaševanja na družbenih omrežjih in Googlu.
  • Affiliate marketing: Spoznajte logiko in pravila delovanja affiliate marketinga in izkoristite moč spletnih vplivnežev ter vaših zvestih kupcev za generiranje prodaje.

Za dodatna vprašanja v zvezi z delavnicami in prijavami na vavčerje za dvig digitalnih kompetenc pišite na tina.zgaga@bs.si

Avtor

Tina Zgaga

Senior consultant