Dynamics NAV nepreklicno odhaja, prihaja novinec, nova Microsoftova ERP rešitev, poimenovana Dynamics 365 Business Central. To je končno poimenovanje rešitve, ki se je rodila pod kodnim imenom “Tenerife”. Dynamics 365 Business Central je, po besedah Marka Perišića, glavnega direktorja Dynamics NAV ekipe, “naslednja generacija Dynamics NAV za obdobje digitalne transformacije”, ki združuje Office 365, Azure in Power Platform za popolno digitalno transformacijo podjetja.

Če povzamemo, Dynamics 365 Business Central je novo poimenovanje Dynamics NAV. S tem se od starega imena poslavljamo in hkrati pozdravljamo preimenovano rešitev. Če ste eno izmed več kot 160.000 podjetij, ki uporablja Dynamics NAV in ne želite nadgradnje rešitve na novo verzijo, ker ste z obstoječo (še) zadovoljni, vam to ni potrebno. Še vedno boste deležni podpore in svetovanja tudi v prihodnosti. V nasprotnem primeru bo vaša programska oprema posodobljena in elegantno prenešena na novi Dynamics 365 Business Central.

Rešitev je na voljo ‘v oblaku’, na naročnikovi obstoječi infrastrukturi (ang. “on-premises) ali kot hibrid. Naslednik Dynamics NAV je rešitev, ki teče na naročnikovi infrastrukturi. Uporabniška izkušnja za partnerje in stranke je precej podobna tisti iz Dynamics NAV.

Ker je Business Central primarno rešitev ‘v oblaku’, se morajo stranke, ki želijo programsko opremo poganjati na lastni infrastrukturi ali preko pametnega vmesnika, povezati v oblak. Z Business Central, potem, ko se stranka enkrat prijavi v rešitvi v oblaku, lahko odloča o instalaciji na lokalni strojni opremi po njeni izbiri. V tem primeru bo imela instanco v oblaku, podatki z njene strojne opreme pa so replicirani v oblak za napredne scenarije. V vsakem trenutku so uporabniki informirani o statusu ‘oblačne’ rešitve, tako, da – je premik v oblak dokaj enostaven, ko so seveda na ta korak pripravljeni. Podatki se vedno naložijo v oblak (seveda se temu lahko odpovemo), kjer so Business Central instalacijam na voljo napredne rešitve. Rešitev bo licencirana skozi partnerski program CSP, po enakih cenah, neglede na to, kje bo rešitev tekla.

PREDNOSTI:

  • VISOKO PRODUKTIVNA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA

Naredite več z možnostmi, kot sta napredno filtriranje izpisov ter ‘seštej, kopiraj in prilepi’ kot stolpce. S pomočjo novih bližnjic na tipkovnici pohitrite izvajanje svojih nalog, z napredno navigacijo na tipkovnici je Business Central pripravljen na podporo različnih potreb vaših zaposlenih. Opravite stvari hitro ali poiščite kako jih izvesti preko novega okna “Povej mi”.

  • IZBOLJŠANJE APLIKACIJ

Dodane so bile številne nove ali izboljšane funkcionalnosti, kot so “Non-Inventory item. Type”, sledenje vrstice dokumentov in izboljšani izgled 31 poročil. Lažje je izvajanje vsakodnevnih aktivnosti, kot so dodajanje postavk in zahtevanih informacij. Izboljšana so splošna opravila, kot je izvedba plačil in stornacije. Vodena nastavitev podjetja vam omogoča preskoke nastavitev obračunskih obdobij in vključuje korake za uporabniške nastavitve.

  • BREZ LOČENIH PODATKOVNIH ZBIRK

Delovna efektivnosti in pametnejša uporaba povezav med posameznimi aplikacijami družine Dynamics 365 zagotavlja poslovanje brez ločenih velikih podatkovnih zbirk. Združite poslovanje z avtomatiziranimi nalogami, ki se prepletajo z Microsoftovimi Office orodji. Ob nastavitvi integracije z “Dynamics 365 za Prodajo” so prodajni podatki iz Business Centrala neposredno dostopni v obeh orodjih. Ta integraciija omogoča sinhronizacijo različnih podatkovnih tipov, ki so skupni vsem šifrantom, kot so kupci kontakti in prodajne informacije ter skrbi za njihovo ažurnost na vseh dostopnih mestih.

  • NAREJEN ZA RAZVOJ

S prilagodljivo platformo Business Central se spreminjajočim poslovnim potrebam hitro in enostavno prilagajamo. Produktivnejši so razvojni dodatki in orodja za odpravljanje neskladij ter napredna razvojna orodja, kot so testna instalacija s produkcijskimi podatki, napredna podpora, boljša navodila za delo med vrsticami, sposobnost sledenja posebnostim in predefinirani uporabniški scenariji, podpora za .NET Interop za on-premise arhitekturo, podpora za poročanje skupine polj, in še veliko več.

KAJ JE TOREJ NOVEGA?

  • DOSTOP DO REŠITVE OD KJERKOLI IN KADARKOLI

Dostop do Business Central je omogočen preko spletnega brskalnika in na mobilnih napravah.

  • LICENCIRANJE

Kot rešitve družine Dynamics 365 in Office 365 je Business Central licenciran kor mesečna naročnina.

  • RAZŠIRJENA FUNKCIONALNOST

Business Central omogoča instalacijo razširitev, razvitih s strani partnerjev, neposredno preko Microsoft App Source portala. Razširitev aplikativnih funkcionalnosti je omogočena preko hitrega nalaganja. Po testiranju se lahko enostavno odstranijo v primeru, da ne izpolnjujejo vaših zahtev in pričakovanj. Dynamics 365 Business Central se lahko prilagaja specifičnim potrebam z uporabo razširitve (Extensions 2.0) in nato naloži neposredno na instanco.

  • POSODOBITVE

Dynamics 365 Business Central uporabniki bodo dobili servisne popravke avtomatsko (približno en na mesec).

Avtor

Tina Zgaga

Senior consultant