Uporabljamo lastne piškotke in piškotke tretjih oseb, tako za posamezne kot ponavljajoče se seje. Tako našim uporabnikom omogočamo varno in enostavno navigacijo po našem spletnem mestu. Piškotke uporabljamo tudi za merjenje in pridobivanje statističnih podatkov o navigaciji uporabnikov.
DMS – sistem za upravljanje dokumentov
Brezhibno upravljajte in izmenjujte dokumente
Z učinkovitim dokumentnim sistemom lahko vzpostavite osnovo za zajem, shranjevanje in razdeljevanje dokumentov ter izvedbo brezpapirnih delovnih postopkov. Znižajte si stroške, uredite in pospešite poslovanje ter zagotovite zaposlenimtakojšen dostop do poslovnih dokumentov.
Prednosti
Kakšne so prednosti sistema DMS?
S pomočjo sodobnega dokumentnega sistema boste lahko hitreje ustvarili in izmenjavali dokumente in porabili manj časa za iskanje ključnih dokumentov. Zaradi varnega načina shranjevanja pa boste zagotovili, da se dragoceni podatki ne bodo izgubili ali pomotoma izbrisali.
Vzpostavite avtomatiziran digitalni zajem vseh vrst prejetih dokumentov – računov, dobavnic, naročil – in se izognite ročnemu vnosu dokumentov.
S pomočjo dokumentnega sistema boste lažje vzpostavili urejen način shranjevanja in posredovanja poslovne dokumentacije in tako prišli do želenih informacij v zgolj nekaj sekundah.
Izmenjava informacij in dokumentov poteka hitreje in učinkoviteje s pomočjo dokumentnega sistema. Sistem dodeljevanja pravic in kontrolinga pa zagotavljata absolutno varnost in zaupnost dokumentov.
Zaposleni v povprečju zapravijo več kot tri tedne letno za iskanje, brisanje, ustvarjanje in deljenje dokumentov.