AllForTeam Support

Rešujte težave hitro in učinkovito

Platforma omogoča vsem podpornim oddelkom enostavno in učinkovito vodenje komunikacije in reševanje zahtevkov strank. Tako na enem mestu prejmete prošnje, reklamacije in tehnične težave, zahtevke enostavno razporedite med primerne oddelke, ob tem pa spremljate še čas in uspešnost razreševanja zahtevkov.

Prednosti

Vse na enem mestu

Pri vsaki oddani zahtevi, prošnji ali reklamaciji lahko beležite porabljeni čas. Tako imate jasno sliko, koliko časa ste potrebovali za reševanje neke zadeve. Poleg tega imate vpogled tudi v zgodovino in uspešnost razreševanja zahtevkov.

Vsak prejet zahtevek je prikazan kot aktiven in tako čaka na dodelitev. S samo enim klikom lahko izberete želeno osebo, ki je najprimernejša za razrešitev zahtevka. Dodeljena oseba prejme obvestilo o dodeljeni nalogi in nalogo sprejme ali zavrne.

Povezava z vašim poštnim odjemalcem Outlook omogoča shranjevanje vse vaše komunikacije, vezane na določen zahtevek, ki ste ga dobili v podporno službo preko portala AllForTeam. Celotno e-poštno komunikacijo imate na dosegu enega klika v portalu AllForTeam, kjer lahko imate vpogled v realnem času in za nazaj.

Rešitev AllForTeam je popolnoma povezljiva s sistemom Microsoft Dynamics 365 Business Central, od koder črpa ključne podatke. Z modulom AllForTeam Registration pa vam omogoča, da imate na enem mestu podatke o času, porabljenem na določenem projektu, in podatke o prisotnosti zaposlenih.

Rešitve

Sorodni produkti