AllForTeam Support

Rešujte težave hitro in učinkovito

Platforma omogoča vsem podpornim oddelkom enostavno in učinkovito vodenje komunikacije in reševanje zahtevkov strank. Tako na enem mestu prejmete prošnje, reklamacije in tehnične težave, zahtevke enostavno razporedite med primerne oddelke, ob tem pa spremljajte še čas in uspešnost razreševanja zahtevkov.

Prednosti

Vse na enem mestu

Pri vsaki oddani zahtevi, prošnji ali reklamaciji lahko beležite porabljeni čas. Tako imate jasno sliko koliko časa ste za reševanje dotične zadeve potrebovali. Poleg tega imate v vpogled tudi v zgodovino in uspešnost razreševanja zahtevkov.

Vsak prejet zahtevek je prikazan kot aktivni ter tako čaka na dodelitev. S samo enim klikom lahko izberete želeno osebo, ki je najbolj primerna za razrešitev zahtevka. Dodeljena oseba prejme obvestilo o dodeljeni nalogi in nalogo sprejme ali zavrne.

Poleg podpore strankam in parterjem lahko platforma AllForTeam rešuje še vrsto drugih težav. Imejte enostaven pregled nad svojimi zaposlenimi, njihovimi porabljenimi delovnimi urami na projektih ter prihodom in odhodom iz delovnega mesta. AllForTeam je celovita rešitev, ki je popolnoma povezljiva s sistemom Dynamics 365 Business Central.

Rešitev AllForTeam je popolnoma povezljiva s sistemom Microsoft Dynamics 365 Business Central, od koder črpa ključne podatke. Povezljivost je mogoča tudi z rešitvijo AllForTeam, tako imate na enem mestu podatke o času, porabljenem na določenem projektu, ter podatke o prisotnosti zaposlenih.

Želite izvedeti več?

Naročite se na brezplačno svetovanje
Naročite se

Rešitve

Sorodni produkti