Copilot, prinaša umetno inteligenco v Dynamics 365 Business Central

Umetna inteligenca
Manca Pavšič
Team Lead | Marketing Team

Microsoft Dynamics 365 Copilot je orodje na osnovi umetne inteligence AI, ki z možnostjo avtomatizacije ponavljajočih se nalog, analiz podatkov in s ponujanjem prilagojenih priporočil podjetjem omogoča, da delujejo učinkoviteje, povečajo zadovoljstvo strank, zmanjšajo stroške in povečajo svoj finančni uspeh.

Živimo v vznemirljivem času evolucije umetne inteligence, ko se skoraj na dnevni ravni odkrivajo in razvijajo nove možnosti, kako umetno inteligenco uporabiti za lajšati in izboljšati življenja ljudi. 

V službenem okolju je eden izmed glavnih potencialov umetne inteligence zagotovo ta, da nas bo osvobodila dolgočasnih, ponavljajočih se nalog in nam omogočila, da se osredotočamo na delo, ki je najpomembnejše, kar bo neposredno vplivalo na produktivnost pa tudi zadovoljstvo zaposlenih.

To potrjuje tudi Microsoftova nedavna raziskava poslovnih trendov, ki je pokazala, da se 89 odstotkov tistih, ki uporabljajo orodja, ki omogočajo avtomatizacijo ali so razvita na osnovi umetne inteligence, počutijo bolj izpolnjene in zadovoljne, saj lahko opravljajo delo, ki resnično šteje.

Samo vprašanje časa je torej bilo, kdaj bo umetna inteligenca vstopila v ERP rešitve in druga poslovna orodja.

COPILOT V BUSINESS CENTRALU

Microsoft je letos marca predstavil Microsoft Dynamics 365 Copilot, orodje na osnovi umetne inteligence AI. Z možnostjo avtomatizacije ponavljajočih se nalog, analiz podatkov in ponujanjem prilagojenih priporočil, Copilot podjetjem omogoča, da delujejo učinkoviteje, povečajo zadovoljstvo strank, zmanjšajo stroške in povečajo svoj finančni uspeh.

Poglejmo podrobneje.

Avtomatizacija ponavljajočih se nalog

Copilot v Business Centralu lahko avtomatično generira unikatne in prepričljive marketinške opise izdelkov na podlagi atributov, kot so barva, material in velikost. Podjetja lahko tekste prilagodijo svoji blagovni znamki tako, da izberejo ton glasu, format in dolžino in le z nekaj kliki tekst objavijo v svoji spletni trgovini ali na svoji spletni strani.

Napovedovanje prodaje in zalog

Razširitev s tehnologijo umetne inteligence Sales and Inventory Forecast na podlagi preteklih podatkov napove prodajo v prihodnje in podjetjem omogoča, da se izognejo pomanjkanju zalog.

Učinkovito upravljanje terjatev

Razširitev Late Payment Prediction pomaga zmanjšati neporavnane terjatve in izboljšati strategijo izterjave tako, da napove, ali bodo prodajni računi plačani pravočasno. Z napovedovanjem zamudnih plačil podjetjem omogoča, da se lahko pravočasno prilagodijo in bolje upravljajo ter na koncu celo zmanjšajo neporavnane terjatve.

Analiza denarnega toka

Denarni tok podjetja kaže njegovo finančno plačilno sposobnost in razkriva, ali lahko podjetje pravočasno poravna svoje finančne obveznosti. Da bi zagotovili plačilno sposobnost vašega podjetja, je potreben instrument za načrtovanje, usmerjen v prihodnost. Azure s tehnologijo umetne inteligence v sistemu Business Central omogoča napovedovanje denarnega toka in izboljšuje odločanje za učinkovito upravljanje financ. Z vpogledi umetne inteligence lahko naredite proaktivne prilagoditve, da zagotovite fiskalno zdravje svojega podjetja, na primer zmanjšate kredit, ko imate denarni presežek, ali si izposodite, da zmanjšate denarni primanjkljaj.

KAJ SLEDI?

Na današnjem hitro spreminjajočem se trgu je umetna inteligenca postala must have za podjetja, ki želijo ostati pred konkurenco.

Zgoraj naštete funkcionalnosti, ki jih danes omogoča Copilot v Dynamics 365 Business Central so šele začetek in Microsoft konstantno dodaja nove zmogljivosti, ki bodo v bodoče pomagala še izboljšati učinkovitost in poslovanje podjetij ter jim omogočiti, da se osredotočijo na tisto, kar počnejo najbolje, ostalo pa prepustijo tehnologiji.