Uporabljamo lastne piškotke in piškotke tretjih oseb, tako za posamezne kot ponavljajoče se seje. Tako našim uporabnikom omogočamo varno in enostavno navigacijo po našem spletnem mestu. Piškotke uporabljamo tudi za merjenje in pridobivanje statističnih podatkov o navigaciji uporabnikov.
Blog
Miti in resnice o e-računih
V zadnjem desetletju je uporaba e-računov na mednarodni ravni občutno narastla. Evropska unija močno spodbuja uporabo e-računov in njihovo širšo uporabo v vseh državah članicah.
Inovativno in podjetniško miselnost je treba spodbujati že v izobraževalnem sistemu
Mednarodni projekt Challenger si prizadeva spodbujati razvoj inovacij in podjetniške miselnosti z uporabo aplikativnih metod v poklicnem izobraževanju in usposabljanju.
Intervju: Kako se je vse začelo in kam stremimo naprej
Našega direktorja smo vprašali, kako je dobil idejo za podjetje, kakšne izzive je srečal na svoji poslovni poti ter kje vidi podjetje v prihodnosti.
Pet stvari, na katere morate biti pozorni pri digitalizaciji poslovnih procesov
Podjetja ob svojem nastanku le redko posegajo po kompleksnih in visoko zmogljivih, celostno integriranih poslovnoinformacijskih sistemih. V svojih začetnih korakih večina podjetij uporablja stroškovno ugodnejše in sistemsko osnovnejše poslovne oz. finančne aplikacije. Ob uspešnem poslovanju in rasti podjetja pa se prej ali slej zgodi, da podjetje obstoječi sistem »preraste«. V tem trenutku se začnejo pogovori o zamenjavi oz. nadgradnji poslovnih aplikacij.
Uporaba podatkov in funkcionalnosti ERP-sistema na spletu
Ko govorimo o velikih sistemih, kot je na primer spletna trgovina z več tisoč artikli velikim asortimentom ali spletna trgovina z več sto naročili na dan, si ne moremo predstavljati, da takšnega sistema ne bi avtomatizirali oziroma povezali z ERP sistemom.
Varna izbira za eNaročanje, znotraj poslovno-informacijskega sistema
Ali veste, koliko vas stane napaka pri vnosu napačnega podatka? Poročilo svetovno znanega analitičnega podjetja IDC (International Data Corporation) navaja, da nas stroški človeških napak na letni ravni stanejo od 400 EUR naprej. To je podatek za eno zaposleno osebo. Dodati moramo še stroške dela – iskanja, preverjanja in popravljanja napak (popravki računov, vračila, ponovno urejanje dokumentacije itd.), s tem pa se stroški še dodatno povečajo.
Kako upravljanje odnosov s strankami narediti enostavno in učinkovito
Pri prodajnih aktivnostih se velikokrat srečamo z vprašanjem »Zakaj je pomembno upravljanje odnosov s strankami?, Zakaj sploh uporabljati CRM sistem?«
Zakaj je nadgradnja z Dynamics NAV na Business Central pomembna
Tehnološki velikan Microsoft je svojo pot v poslovnoinformacijskih sistemih začel s programom Navision, sledila je nadgradnja na dobro poznani Dynamics NAV. Najnovejša in najsodobnejša različica poslovnoinformacijskega sistema – PIS (ERP v angleškem jeziku) pa je Dynamics 365 Business Central.
Pet uporabnih funkcij za vaš hibridni sestanek v Teamsih
Hibridna srečanja so postala del našega vsakdana v poslovnem okolju. Ta virtualna srečanja omogočajo agilno in produktivno srečanje oseb, ki so dislocirane druga od druge. Aplikacije, kot je Teams, pa so se v zadnjem času precej izboljšale ter se še vedno nadgrajujejo. Izpostavljamo pet zares uporabnih funkcij, za katere mislimo, da vam bodo zagotovo prišle prav že ob vašem naslednjem hibridnem sestanku.