Parnad

Podjetje parnad s strateškim digitalnim marketingom do novih prodajalecv in dviga prodaje

Podjetje Parnad d.o.o. je pooblaščeni zastopnik za sesalce Vorwerk, ki so na slovenskem trgu prisotni že od leta 1990, hčerinski podjetji pa ima tudi na Hrvaškem in v Srbiji. Prodajni model podjetja temeljil na terenski prodaji, kjer je razvejana ekipa prodajalcev po celotni Sloveniji predstavljala sesalce Vorwerk na domu.

Izziv

Spremembe v navadah kupcev

V zadnjih letih je podjetje začelo opažati spremembe v nakupovalnih navadah. Ljudje so pričeli vse bolj nakupovati na spletu in se za nakup velikokrat odločali na podlagi priporočil bližnjih ali znancev. Leta 2019 situacijo še dodatno pretrese Covd-19, ki praktično omeji vse stike in s tem zaostri tudi pogoje za prodajo na domu.

Parnad se tako leta 2019 odloči za nov model prodaje – part time, po katerem lahko vsak, ki kupi njihov sesalni set komplet postane bodisi prodajalec, bodisi rekruter novih prodajalcev in uvede digitalne demonstracije produktov. Parnad stopi v stik s podjetjem Business Solutions s prošnjo po razvoju digitalne kampanje, s pomočjo katere bo pridobilo nove ambasadorje.

Rešitev

Oblikovanje strategije za doseganje ciljih person

V marketinški ekipi smo najprej opravili serijo pogovorov z vodilnimi v podjetju Parnad in njihovimi ključnimi prodajalci, pregledali njihovo analitiko in način komunikacije ter komentarje na družbenih omrežjih. Na tak način smo se dobro seznanili z njihovim poslovanjem in produkti, predvsem pa njihovim načinom prodaje.

Nato smo začeli s postavljanjem strategije kampanje.

Ugotovili smo, da zasledujemo več ciljev. Primarni cilj je bil rekrutiranje novih ambasadorjev in pridobivanje kvalificiranih kontaktov, kot drugo pa je bilo pomembno, da ustvarimo afiniteto do blagovne znamke Vorwerk in dvignemo prepoznavnost podjetja.

Po začetni analizi smo zaznali, da naslavljamo tri skupine potencialnih ambasadorjev:

  • milenjice, stare med 20 in 35 let, ki iščejo fleksibilno obliko dela, ki jim bo dala dovolj svobode;
  • mamice, stare 30 +, ki iščejo “part-time” obliko dela, ki jim bo prinesla nekaj dodatnega zaslužka in
  • starejšo populacijo, 60 +, ki so bodisi že v pokoju ali se mu bližajo in iščejo dodaten vir prihodkov.

Vsako ciljno skupino smo nagovarjali z zanjo prilagojenimi sporočili in grafikami, oglase pa smo plasirali na kanale, kjer so se zadrževali – primarno na Facebook in na nišno usmerjene spletne portale.

Pri kampanji je bilo ključno, da pridobimo kvalificirane kontakte ali drugače rečeno, da pridobimo kontakte oseb, ki so resnično zainteresirane, da postanejo ambasadorji, zato smo se odločili za tristopenjsko segmentiranje kontaktov. Kaj pomeni to v praksi?

Zamislimo si, da je Branko, ki je star 28 let in ga zanima vir dodatnega zaslužka, na Facebooku. Algoritem Facebooka ga zazna kot potencialnega ambasadorja in mu prikaže naš oglas. Branko klikne na oglas in pristane na naši pristajalni strani, ki mu ponuja samo nekaj osnovnih informacij o ambasadorstvu. Branka zanima več in odda svoj e-mail. Že v naslednjem trenutku prejme e-mail, kjer lahko s klikom obišče stran, ki ponuja več informacij. Branko pristane na drugi pristajalni strani, kjer si ogleda daljši razlagalni video, ki mu razloži mehaniko delovanja ambasadorstva in prednosti, ki jih bo s sodelovanjem prejel. Branka sodelovanje zanima zato odda še druge podatke in čaka na klic.

Branko je torej moral izpolniti tri aktivnosti – oddati e-mail na prvi pristajalni strani, odpreti e-mail in oddati podatke na drugi pristajalni strani – da je postal kvalificiran kontakt, ki je bil predan podjetju Parnad za kontaktiranje. S takšno strategijo smo zagotovili, da je podjetje prejelo kakovostne kontakte in s tem visoko zainteresirane in motivirane osebe, ki so postali novi prodajalci podjetja Parnad, poleg tega pa tudi veliko število kakovostnih kontaktov, ki sicer še niso bili pripravljeni postati prodajalci, ampak jih podjetje še danes obvešča o tem in drugih prodajnih programih.

V podjetju Parnad smo že večkrat poskušali naslavljati večjo množico ljudi na digitalnih kanalih, ampak nismo bili uspešni, zato smo bili skeptični tudi, ko so nam v podjetju Business Solutions zatrjevali, da bomo s kampanjo zagotovo pridobili nove ambasadorje.

Gregor Pepel, direktor podjetja Parnad

Rezultati

Dobro zastavljen plan se je obrestoval

S pomočjo kampanje smo pridobili 320 kontaktov, ki smo jih še nadalje segmentirali in tako prišli do 166 hladnih kontaktov, 124 mlačnih in 34 vročih kontaktov. Poleg tega pa smo z našimi sporočili dosegli več kot 1 milijon ljudi in več kot 19.500 interakcij.

Dosežene rezultate so opisali takole: »Hladne kontakte še danes nagovarjamo z “newsletterji” in drugimi obvestili. Čeprav ti kontakti niso postali naši ambasadorji, smo z njimi realizirali prodajo, zato so nam pomembni. Z mlačnimi leadi smo tudi realizirali prodajo in pridobili nekaj prodajalcev. Vroči kontakti pa so nas pa sezuli – pridobili smo 10 novih prodajalcev, od katerih jih je po treh letih danes z nami še štiri, ki so postali zelo uspešni v svojem segmentu. Pod črto je torej bila izjemno uspešna kampanja.«

Podjetje Parnad je s kampanjo dosegla in presegla začetno postavljene cilje, v bodoče pa si želi ponovno sodelovati z nami in implementirati podoben sistemski pristop nagovarjanja potencialnih strank tudi za druge komunikacijske cilje.